    From: Marcyś <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie o przestępstwie
    Date: Mon, 22 Jul 2002 23:02:09 +0200

    Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3D3C212D.77D3D6AB@astec.pl...

    > Nie mąć ludziom w głowie Marcyś. Ja to już przerabiałem i straciłem
    > 2 lata przez posłuchanie takiej rady jaką Ty dałeś.
    > Musi zrobić tak jak jej napisałem, a sprawa potoczy się błyskawicznie.
    >
    > Art. 32.
    > § 1. Jeżeli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa,
    > właściwy jest sąd, w którego okręgu:
    > 1) ujawniono przestępstwo,
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Skąd przekonanie, że nie można ustalić miejsca popełnienia
    przestępstwa ?
    Ewa (pokrzywdzona) pisze, że to Gdańsk.
    Przy art. 286 kk brane jest pod uwagę miejsce działania
    sprawcy, dopiero gdy faktycznie tego nie można ustalić,
    to art. 32 kpk.

    Co do "błyskawiczności" potoczenia się sprawy byłbym
    bardziej sceptyczny, niezależnie od miejsca złożenia zawiadomienia
    o przestępstwie - najmarniej kilka miesięcy, zależnie od miejscowości.