  • Data: 2004-10-31 04:24:47
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.61.0410302332000.1668@athlon...
    >
    > No ja też chomikiem jadę. Ale tego gościa akurat nie ma po czym filtrować.

    I właśnie dlatego nie popuszę i złożę wniosek o ukaranie (51KW) plus
    zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa (szereg
    przepisów KK).

    Jako oskarżyciel posiłkowy będę miał okazę szczylowi się dokładnie
    przyjrzeć i go sobie dokładnie zapamiętać :-D

    Oczywiście nie ma raczej szans, żeby to trafiło na wokandę szybko, ale
    to nawet na plus - może akurat sprawy trafią na lato i będzie można
    połączyć przyjemne (podróże) z przyjemnym i pożytecznym (udupienie
    gnoja) :-D