  • Data: 2004-10-28 05:31:04
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: "Comodant" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:clpi0a$4ar$1@news.onet.pl...
    > Do abuse juz poszło, ale pytanie postawowe jaka prokuratura jest właściwa
    > dla tego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa?

    Jedynie radziecka prokuratura, która jest przeciwko wolności słowa może
    rozpatrzyć wniosek pozytywnie. Radzę składać wniosek od razu u przełożonego
    na Kremlu.

    > 1. Względem mojego miejsca zamieszkania (miejsce ściągnienie postu z
    > karalnymi treściami)

    A jakie to treści karalne są sowieciku?

    > 2. Względem serwera news (miejsce umieszczenie postu - wa-wa)

    Tak w Warszawie najlepiej. Nazywam się Aleksander Kwaśniewski donieś na
    Leszka Millera.

    > 3. Względem oskarżanego (trudno określic - wiec najbliższa mnie?).

    Oskarżanego o mówienie prawdy? Dobre sobie. Ni ebyło jeszcze takiego
    przypadku. To będzie pierwszy.

    > Wydaje mi się, że tak czy inaczej prokuratura sama powinna przekazać do
    > właściwej.

    Radzieckiej? Oni nie mają takich połączeń.

    > Jakie paragrafy dodać oprócz art 212 par 2 oraz 119 par 2 KK?

    Paragraf związany z zamordowaniem przez takich jak ty księdza Jerzego
    Popiełuszki za mówienie prawdy.

    Misio Rysio