  • 21. Data: 2007-12-28 16:26:52
    Temat: Re: Zatrzymanie dowodu osobistego przez Sąd
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    news:fl300v$quu$1@news.onet.pl...

    > A jakieś podstawy prawne do legitymowania i odpytywania publiczności
    > Wysoki Sąd przedstawia?

    Jakoś nikt nigdy nie oponuje. Pewnie skończyłoby się 1000zł za obrazę sądu.

  • 22. Data: 2007-12-28 18:11:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    William pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:fl300v$quu$1@news.onet.pl...

    > Jakoś nikt nigdy nie oponuje. Pewnie skończyłoby się 1000zł za obrazę sądu.

    IMO byłby ciekawy kazus. Sąd ustala personalia stron lub ich
    pełnomocników, świadków, ale publiczności?

    M.

  • 23. Data: 2007-12-28 21:22:23
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > IMO byłby ciekawy kazus. Sąd ustala personalia stron lub ich
    > pełnomocników, świadków, ale publiczności?

    Dokładnie. Jako osoba postronna byłem pytany (z miejsca, nie z balasek) o
    tożsamość i relację wobec stron.

  • 24. Data: 2007-12-28 21:52:21
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 22:22:23 +0100, William napisał(a):

    > Dokładnie. Jako osoba postronna byłem pytany (z miejsca, nie z balasek)
    > o tożsamość i relację wobec stron.

    A to z tym się spotkałem, zmierza to ustalenia czy świadek albo ktoś się
    nie przemycił. Ale nigdy z dowodem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 25. Data: 2007-12-28 22:15:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    > pokazanie dowodu osobistego.

    A ja bardzo czesto. Widac w roznych sadach bywamy :)

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2007-12-29 19:50:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ostatnio, fakt, rzadko, ale kiedyś bywałem bardzo często.

    Ano widzisz, niedawno zmienił się regulamin sądowy i teraz sąd ma
    wyraźny obowiązek sprawdzać tożsamość i spisywać dokumenty. Ale fakt że
    nie wszędzie się to przyjęło.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 27. Data: 2007-12-29 21:24:03
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 20:50:28 +0100, Johnson napisał(a):

    > Ano widzisz, niedawno zmienił się regulamin sądowy i teraz sąd ma
    > wyraźny obowiązek sprawdzać tożsamość i spisywać dokumenty. Ale fakt że
    > nie wszędzie się to przyjęło.

    A no to po zmianie już stawałem, dwukrotnie - jako oskarżony choćby ;-) i
    ani mnie, ani Anomalii nie pytali ktośmy zacz.

  • 28. Data: 2007-12-29 21:32:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd pisze:
    > A no to po zmianie już stawałem, dwukrotnie - jako oskarżony choćby ;-) i
    > ani mnie, ani Anomalii nie pytali ktośmy zacz.

    danych osobowych od oskarżonego sąd nie odbierał? nie chciał przy tym
    dokumentu?

    KG

  • 29. Data: 2007-12-29 22:24:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 22:32:10 +0100, kam napisał(a):

    > danych osobowych od oskarżonego sąd nie odbierał? nie chciał przy tym
    > dokumentu?

    Nie, ani razu, a zaznaczam - to były dwie sprawy, różne składy (tylko
    pokrzywdzony ten sam i czyn ten sam). Pewnie budzę zaufanie ;-)

  • 30. Data: 2007-12-30 01:20:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Johnson pisze:

    > Ano widzisz, niedawno zmienił się regulamin sądowy i teraz sąd ma
    > wyraźny obowiązek sprawdzać tożsamość i spisywać dokumenty. Ale fakt że
    > nie wszędzie się to przyjęło.

    Publiczności na sali rozpraw też to sprawdzanie dotyczy?

    M.