  • 11. Data: 2007-12-27 18:25:01
    Temat: Re: Zatrzymanie dowodu osobistego przez Sąd
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    > pokazanie dowodu osobistego.

    Eee, rzadko bywasz w sądzie ... ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-12-27 18:56:02
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    > pokazanie dowodu osobistego.

    Ech, a u mnie w rejonowym przewodniczący cywilnego rozpoczyna posiedzenie od
    sprawdzenia dowodów WSZYSTKICH obecnych na sali + przepytanie z
    pokrewieństwa i stopy znajomości ze stronami....

  • 13. Data: 2007-12-27 19:00:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    William pisze:

    > Ech, a u mnie w rejonowym przewodniczący cywilnego rozpoczyna
    > posiedzenie od sprawdzenia dowodów WSZYSTKICH obecnych na sali

    Protokolant też nosi dowód osobisty :) ? Nie wspomnę o mecenasach?

  • 14. Data: 2007-12-27 21:38:45
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Protokolant też nosi dowód osobisty :) ? Nie wspomnę o mecenasach?

    Adwokat to z definicji kłamca i kombinator, więc na pewno trzeba go
    wylegitymować czy przypadkiem nie jest za kolegę.

  • 15. Data: 2007-12-28 08:27:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 19:56:02 +0100, William napisał(a):

    > Ech, a u mnie w rejonowym przewodniczący cywilnego rozpoczyna
    > posiedzenie od sprawdzenia dowodów WSZYSTKICH obecnych na sali +
    > przepytanie z pokrewieństwa i stopy znajomości ze stronami....

    No to pewnie obyczaj taki tam mają. Ja się jeszcze nie spotkałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 16. Data: 2007-12-28 08:28:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 19:25:01 +0100, Johnson napisał(a):

    > Eee, rzadko bywasz w sądzie ...

    Ostatnio, fakt, rzadko, ale kiedyś bywałem bardzo często. Nigdy nie było
    żadnych problemów, a potencjalnie mógłbym być podejrzany, bo pełnomocnik
    bez togi itd.

  • 17. Data: 2007-12-28 08:45:09
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > No to pewnie obyczaj taki tam mają. Ja się jeszcze nie spotkałem.

    Bo może mieszkasz w dużym mieście. W małym masz sytuację taką, że na sali
    jest np. 10 osób, na 99% są ze sobą spokrewnione albo chodziły do
    podstawówki, albo razem pracują,itd. I tylko biedny sędzia nie zna nikogo bo
    jest "przyżeniony" :).

  • 18. Data: 2007-12-28 08:59:06
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 09:45:09 +0100, William napisał(a):

> [...]
    > sali jest np. 10 osób, na 99% są ze sobą spokrewnione albo chodziły do
    > podstawówki, albo razem pracują,itd. I tylko biedny sędzia nie zna

    Bywałem w takich sądach, gdzie było widać, że sąd z Panem Mecenasem
    herbatę piją przed rozprawą - mogę z nazwy miejscowości napisać, że
    skandaliczne dla mnie są wydziały pracy w SR w Kole (daleko na przedzie
    negatywnej statystyki), "czwórka" w SR w Gorlicach przedziwna, SR w
    Wałbrzychu jest kiepski, SR w Raciborzu niecodzienna.
    Ale dowodu osobistego nigdy nie oczekiwali od nikogo.

    We Wrocławiu, to fakt, znali mnie już z twarzy i nazwiska, więc żadnych
    problemów nie było ;-)

  • 19. Data: 2007-12-28 14:08:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    William pisze:

    > Ech, a u mnie w rejonowym przewodniczący cywilnego rozpoczyna
    > posiedzenie od sprawdzenia dowodów WSZYSTKICH obecnych na sali +
    > przepytanie z pokrewieństwa i stopy znajomości ze stronami....

    A jakieś podstawy prawne do legitymowania i odpytywania publiczności
    Wysoki Sąd przedstawia?

    M.

  • 20. Data: 2007-12-28 15:03:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > W ogóle nie spotkałem się z sytuacją kiedy sąd prosiłby kogokolwiek o
    > pokazanie dowodu osobistego.

    Okazanie jak najbardziej - cholernie często. Zawsze jak zeznaję,
    okazuję DO.

    6008