  • Data: 2006-09-30 15:23:15
    Temat: Re: Zaszyfrowany dysk, podanie hasla
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Sep 2006 10:18:19 +0200, jureq napisał(a):

    > Jako teoretyk odpowiem, że jesteś w olbrzymim błędzie. Przykład szyfru
    > niemożliwego do złamania jest zresztą bardzo prosty: zwykła funkcja XOR
    > z losowo wygenerowanym jednorazowym kluczem o długości co najmniej
    > równej długości szyfrowanego tekstu.

    przeczytaj cały tekst ,który napisałem i powiedz mi dlaczego ten szyfr
    proponowany przez ciebie jest nie do złamania. Czy dlatego ,że nie ma
    możliwości ponownego wygenerowania takie samego klucza czy też dlatego ,że
    prawdopodobieństwo ponownego wygenerowania takiego klucza jest
    nieskończenie małe, np.: jak 1 do 2^64 a może jak 1 do 2^128 , a może jak
    1^n
    Moim zdaniem prawdopodobieństwo wygenerowania takiego klucza jest
    nieskończenie małe ,a jeżeli tak to teoretycznie przed zgaśnięciem naszego
    słońca jest możliwość znalezienia tego klucza i odczytania tego tekstu.

    akala