  • Data: 2009-07-29 12:09:52
    Temat: Re: Zastrzeżona nazwa zabytku
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.07.29.11.39.19@rudak.org...
    > Dopóki nie będziesz robić pocztówek i stemplować ich znaczkiem muzeum ani
    > podpisywać, że producentem jest muzeum -- możesz.

    O to mi chodziło :). Dzięki za informację! Jednak Biskupin na swojej stronie
    (http://www.biskupin.pl/?cid=80&unroll=80) sugeruje - co może być mylące, że
    "Obejmuje on nazwę oraz wizerunek obiektów m.in. budynek bramy czyli "wieżę
    biskupińską" ". Można z tego zrozumieć, że chodzi o wizerunek bramy jako
    taki, a nie zwielokrotnienie tego co podali w UP. Dodatkowo LA informuje, że
    wykorzystanie nazwy lub wizerunku zabytku (w domyśle tego zastrzeżonego)
    wymaga zgody właściciela, Krystian Zaczyk popiera to ustawą o PWP. Są więc
    różne opinie, jednak to Olgierd jest dla mnie na tej grupie "guru" od prawa
    autorskiego i ochrony wizerunku. Wątpliwości jednak jakieś pozostają.

    Pzdr.
    Maniek