    From: Jan Galazka <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastrzeganie znaku towarowego
    Date: Tue, 21 Jan 2003 22:21:52 +0100

    > A czemu ? Masz jakieś złe doświadczenia ?
    Powiedzmy, ze stopien skomplikowania sprawy byl chyba za duzy jak na mala
    glowe prawnika. A mowiac powaznie, trzeba przygotowac iles tam sztuk wzoru,
    potem zglosci, ale rowniez prowadzic cale postepowanie. Nie mialem na to
    czasu, a spolke bylo stac na pelnomocnika w pelni profesjonalnego (liczyl
    sie rowniez czas).

    > Na razie na żadnego taniego niestety nie trafiłem.
    > Urząd kasuje 450zł, a cenę podawano mi _wielokrotnie_ wyższą, tak jakby
    > z jednego klienta (czyli mnie) chcieli się wszyscy utrzymać.
    Tyle kosztuje wniosek. Moj rzecznik (zastrzegam, ze czas temu) wzial w
    sumie jakies 1.500,- zl LACZNIE z oplata za wniosek. Placilismy w 2 ratach
    o ile pamietam, na poczatku za wniosek i polowe wynagrodzenia, potem reszte
    wynagrodzenia po zarejestrowaniu. Nie wiem, jak to jest w Wawie, ale w
    Poznaniu bezproblemowo mozna sie z rzecznikami targowac (podobnie z
    notariuszami zreszta). A to, ze kazdy interes ma byc interesem zycia, to
    niestety coraz czestsze :o(
    Pozdrawiam
    JG