  • Data: 2005-07-10 22:11:19
    Temat: Re: Zasilki od wrzesnia
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -+r-m-k+- <r...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > A czy ja napisalem, ze stac ?

    No skoro sama łoży ( to napisałeś) to znaczy, ze ją stac
    >Chodzi o to, zeby jak najmniej stracila
    > na tym,

    Straciła ? Na czym? Na wychowywaniu dziecka?

    >ale nic nie biorac od ojca.

    A dlaczego ja mam płacić za jego dziecko????

    Hint - ja płacę podatki i to duże - ona nie.

    To widac - jedyny pomysł - jalby tu od państwa wyciągac pieniądze

    > Za takie rady to ja dziekuje...nic nie wniosly.

    A dlaczzego? Bo mamusia honorna? Honor ma swoją cenę, pzrważnie wysoką. Tak
    jest i w tym przypadku.

    > Milego dnia.

    Nawzajem, szczerze.

    --