  • Data: 2004-07-24 15:50:57
    Temat: Re: Zasiłek wychowawczy
    Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3. Osoby otrzymujące świadczenia rodzinne, instytucje publiczne i
    > organizacje pozarządowe są obowiązane do udzielania, na żądanie organu
    > właściwego, wyjaśnień oraz informacji co do okoliczności mających wpływ
    > na prawo do świadczeń rodzinnych.

    To wyjasnienie z mojej strony moze byc takie ze skoro ide na urlop
    wychowawczy to nie pracuje i moge przebywac z dzieckiem gdzie mi sie podoba?
    Dziecko nie bedzie siedziec w domu z ojcem tylko bedzie podrozowac i nie
    bedzie przebywalo w jednej, innej miejscowosci dluzej niz 7 dni (jakbym
    przebywal tam dluzej to bym musial sie chyba zameldowac?).

    RakS

    --
    U W A G A !
    Usun z adresu email wszystkie: 007