  • 211. Data: 2010-09-08 08:51:24
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-09-08 10:14, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Medycyna sądowa nie jest przedmiotem obowiązkowym w szkole podstawowej,
    > więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i
    > paznokcie nadal rosną akurat.

    Ale akurat niedawno czytałem wywiad z lekarzem jakimś odpowiedniej
    specjalności, wyraźnie twierdzącym, ze nie rosną.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 212. Data: 2010-09-08 08:54:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2010 10:14, Robert Tomasik pisze:

    > Medycyna sądowa nie jest przedmiotem obowiązkowym w szkole podstawowej,
    > więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i
    > paznokcie nadal rosną akurat.

    Nie rosną. Skóra się obkurcza (m.in.) i stąd takie złudzenie.

  • 213. Data: 2010-09-08 10:55:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-08 07:03, Alek pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Ty jesteś KSIĄDZ.
    > Teraz wszyscy księdzowie mają internet i nawet Bohemota słuchają.
    >
    > ===
    > Ty jestes KRETYNKA.
    > Teraz kretynowie też mają internet. Tylko nie wiem czego słuchają,
    > chyba tajemniczych głosów wydobywających się z wnętrza głowy.

    Specjalnie napisalam "księdzowie", nie księża, bi nie chcę kojarzyć
    księdza z księciem.
    Szukałam jakieś 2 lata temu tutułu utworu, który był grany w
    Archikatedrze Św. Jana. Zadzwoniłam do jakiegoś ksiedza z tego kościoła.
    A on mi podał linka do jakiejś piosenki Bohemota! Myślałam, że mnie
    szlag trafi.
    Potem znalazłam organistę, dostałam jego numer telefonu na komórkę i on
    mi podał nazwy utworów, które były tam grane na trąbkę i organy. Były
    to: Trumpet Voluntary i TeDeum. Znalazłam te utwory w internecie i sobie
    posłuchałam, pomimo, że wykonanie o wiele gorsze niż w tym kościele.
    http://w175.wrzuta.pl/audio/a6MgnxtsHfR/te_deum_-_ma
    urice-andre_charpentier_-_wersja_fanfary_i_organy
    http://www.youtube.com/watch?v=J2L0dSEY_Ko
    http://www.youtube.com/watch?v=DHVF93VTlFc&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=mLnkVBOYnJM&feature=r
    elated

    --
    animka

  • 214. Data: 2010-09-08 11:51:55
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał

    > Jak nie, jak tak?
    > Piszę w testamencie "pochowacie mnie na Powązkach, albo cały mój majątek
    > przekazuję ojcu dyrektorowi" ;)

    Rodzina może się wypiąć na majątek i nici z szantażu :)

  • 215. Data: 2010-09-08 17:50:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ty jestes KRETYNKA.
    > Teraz kretynowie też mają internet.

    Specjalnie napisalam "księdzowie", nie księża, bi nie chcę kojarzyć

    O polszczyźnie też masz pojęcie...

  • 216. Data: 2010-09-08 18:50:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alek napisal:
    > Specjalnie napisalam "księdzowie", nie księża, bi nie chcę kojarzyć
    > księdza z księciem.

    Hm, księża kojarzą ci się z książętami?
    To w szkole musiałeś być chyba prymasem ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 217. Data: 2010-09-08 19:03:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i67785$vki$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > U nas ateizm był z komunizmem w zestawie obowiązkowym.
    U nas nie było komunizmu.
    Nie było także obowiązkowego ateizmu.

    > Akurat w takim przypadku ksiądz miałby prawo (a chyba nawet obowiązek)
    > odmówić udziału.
    Nie odmówi. Najwyżej więcej kasy zażąda.

    --
    Jotte

  • 218. Data: 2010-09-08 19:18:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i67gtd$d38$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Medycyna sądowa nie jest przedmiotem obowiązkowym w szkole podstawowej,
    > więc nie wykluczone, że nie wiedziała o tym, że faktycznie włosy i
    > paznokcie nadal rosną akurat.
    A niech sobie, niedouk, proponuje co chce, ale wielu innym radzę czytać,
    uczyć się i myśleć.
    Ty też możesz spróbować.
    Paznokcie ani włosy nie rosną po śmierci, bo nie funkcjonują już procesy,
    które produkują komórki tworzące te tkanki.
    Natomiast ciało traci wodę (łatwiejsze określenie: wysycha), co powoduje
    zmniejszenie objętości tkanek miekkich i odsłanianie większych fragmentów
    paznokci i włosów, tworząc złudzenie ich rośnięcia.

    --
    Jotte

  • 219. Data: 2010-09-08 19:21:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i68nhl$6d2$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    Aha, zapomniełem wkleić dla kumatych odwrotnie:
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=w%C5%82osy+r
    osn%C4%85+po+%C5%9Bmierci&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rf
    ai=&fp=87cab9917036f4d7

    --
    Jotte

  • 220. Data: 2010-09-08 19:35:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kuratora do prezesa Sądu. Wtedy jest pewna szansa, że sąd zwróci
    > wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy. (C) by ~przypadek

    Wiesz, niestety z racji zawodu czasem muszę pooglądać doczesne szczątki
    człowieka po śmierci i ten lekarz się mylił. Natomiast nie podejmuje się
    polemiki na temat przyczyn tego zjawiska.