  • 181. Data: 2010-09-07 14:20:47
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 13:19, Maddy pisze:

    > I sami je sobie zorganizowali, nie?

    Nie, jak potem mogli już chodzić do kościoła to się okazało, że bardziej
    się modlą od tych co zawsze do kościola chodzili. Znali wszystko na pamieć!
    Oczywiście rodziny ich pochowały.

    Dalej już nie odpowiadam, bo głowa mi pęka z bólu. Miałam dzisiaj sporo
    spraw do załatwiania.
    Oczywiście ze wszystkim przyznaję Ci rację.

    Pozdrawiam!

    --
    animka

  • 182. Data: 2010-09-07 14:22:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 13:29, pmlb pisze:

    > "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Nie, nie racja.
    > Muzykantow to se mozesz wiziasc lub nie, z pochowkiem nie masz wyjscia.
    > Od momentu zatwierdzenia konkordatu praktycznie wszystkie cmentarze przeszly
    > pod wladanie ksiezy, wiec nie ominiesz.

    Otóż to.
    Nie chciałam się po prostu wykłócać przedtem.
    Dzięki.

    --
    animka

  • 183. Data: 2010-09-07 14:28:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 14:05, Maddy pisze:

    > A tak, to znany fakt, że katolicyzm powoduje przerost poczucia własnej
    > godności. Podobno rośnie nawet posmierci, jak paznokcie.

    I w moredee wierzę w życie pozagrobowe, nie raz się o tym przekonałam,
    że istnieje.

    --
    animka

  • 184. Data: 2010-09-07 14:38:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 15:51, Maddy pisze:

    > To jest urocze, być dumnym z czegoś do czego się palca nie przyłożyło.
    > A sam cokolwiek osiągnęłaś? Pewnie nie, bo byś się nie musiała trupami
    > chwalić.
    >
    > A jakbyś urodziła się jako potomek żydowskiego handlarza starzyzną z
    > Powiśla?
    > Wyobraź sobie - nie mieć rodzinnych trupów pochowanych w Wilanowie, co
    > za tragedia!!!
    > Czym byś się wtedy mogła pochwalić, no czym?

    Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że
    mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.

    --
    animka

  • 185. Data: 2010-09-07 16:47:45
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że
    > mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.

    Wybacz, ale tak naprawdę nie masz żadnego wpływu na to, gdzie zostaniesz
    pochowana :)

  • 186. Data: 2010-09-07 17:25:09
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 18:47, Mordzia pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale tak naprawdę nie masz żadnego wpływu na to, gdzie zostaniesz
    > pochowana :)

    Jak nie, jak tak?
    Piszę w testamencie "pochowacie mnie na Powązkach, albo cały mój majątek
    przekazuję ojcu dyrektorowi" ;)
    Niech teraz liczą...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 187. Data: 2010-09-07 18:16:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c86441f$0$22798$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Mądry człowiek pyta: a który bóg konkretnie?
    Mądry człowiek o to nie pyta. Mądry człowiek rozumie bowiem, że nie ma to
    żadnego znaczenia.
    Ani sensu.

    --
    Jotte

  • 188. Data: 2010-09-07 18:18:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c853463$0$27030$65785112@news.neostrada.pl pawelj

    > To spróbuj.
    Dać palec zaraz się znajdzie taki, co chce całą rękę łyknąć.
    Napisałem, że mogę, nie pisałem, że będę to robił.

    --
    Jotte

  • 189. Data: 2010-09-07 18:25:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i65qam$rl9$1@news.onet.pl Mordzia
    <m...@n...pl> pisze:

    > Wybacz, ale tak naprawdę nie masz żadnego wpływu na to, gdzie zostaniesz
    > pochowana :)
    Można jeszcze wcale nie nie być pochowanym i to pomimo testamentów i itp.
    fasadowych działań.
    Np. jedna kąpiel w pechowym miejscu na zagranicznych wakacjach nad ciepłym
    morzem, głodny rekinek 5,5 m długości ma posiłek, potem zwali kupsko do wody
    i już po pogrzebie... ;)
    Ciekawe co by wolała - to, czy pochówek w okolicach zwolenników Lenina?

    --
    Jotte

  • 190. Data: 2010-09-07 18:26:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c862a89$0$22813$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > A tak, to znany fakt, że katolicyzm powoduje przerost poczucia własnej
    > godności. Podobno rośnie nawet posmierci, jak paznokcie.
    Paznokcie nie rosną po śmierci. Ani włosy.

    --
    Jotte