    From: "Pawel N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasilek pogrzebowy; akt zgonu zagraniczny.
    Date: Mon, 30 Jan 2006 18:07:31 +0000 (UTC)

    mitak <k...@a...pl> napisał(a):

    [ciach]

    > To tylko dowodzi, ze polskie sady nie znaja sie na prawie unijnym. Karta
    > podstawowych praw Art. 21 oraz 22 a takze traktat rzymski z 1957 sa
    nadrzedne w

    > stosunku do ustawy o jezyku polskim i Konstytucji RP, wiec w/w sady sa w
    > bledzie. Z tego co napisales wynika, ze jesli sie tylko da trzeba kierowac
    > skarge do instytucji unijnych, bo polskie sady prowadza polityke
    dyskryminacji,

    > a wiec lamia prawo.

    kompletnie nie rozumiesz o czym mowi art.21 i 22 Karty podstawowych praw.
    Nie dotyczy w ogole twojej sprawy.Ja rozumiem ze chcialbys zeby urzędasy we
    własnym zakresie tlumaczyly obcojezyczne dokumenty ale niestety
    rzeczywistosc jest odmienna. Zycze szczescia w odwolywaniu sie,przegrasz z
    kretesem wszedzie łacznie ze Strasburgiem.