  • 1. Data: 2007-04-17 14:35:17
    Temat: Re: Zasilek na konto ?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:f02jjf$qvs$1@atlantis.news.tpi.pl,
    ra9om1ak <r...@o...pl> typed:

    > Czy jest mozliwosc, zeby osoba po comiesiecznym podpisaniu listy w
    > Urzedzie Pracy mogla dostac zasilek na konto ? W jednym z dokumentow
    > (taki bialo-zolty, nazwy dokumentu nie pamietam) jest pole "nr
    > konta", ale w "moim" urzedzie pracy nie mozna dostac zasilku na
    > konto.

    SOA #1

    --
    tbr

  • 2. Data: 2007-04-17 14:54:21
    Temat: Zasilek na konto ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy jest mozliwosc, zeby osoba po comiesiecznym podpisaniu listy w Urzedzie
    Pracy mogla dostac zasilek na konto ? W jednym z dokumentow (taki
    bialo-zolty, nazwy dokumentu nie pamietam) jest pole "nr konta", ale w
    "moim" urzedzie pracy nie mozna dostac zasilku na konto. Trzeba odstac swoje
    2 godziny w banku, bo zawsze sa kolejki.

    Jakie przepisy to reguluja ?

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2007-04-18 05:46:23
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 15:54:21 +0100, ra9om1ak napisał(a):

> [...]
    > "moim" urzedzie pracy nie mozna dostac zasilku na konto. Trzeba odstac swoje
    > 2 godziny w banku, bo zawsze sa kolejki.

    Nie ma konkretnych przepisów. Napisz pismo do Dyrektora urzędu, że chcesz
    dostawać na konto - albo zaczną wysyłać, albo dostaniesz na piśmie dlaczego
    nie...

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2007-04-21 05:36:04
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Czy jest mozliwosc, zeby osoba po comiesiecznym podpisaniu listy w
    Urzedzie
    > Pracy mogla dostac zasilek na konto ? W jednym z dokumentow (taki

    Tak
    Ja bylem bezrobotny, to zawsze dostawalem na konto. wystarczy zglosic ze
    chcesz przelew.