  • Data: 2011-08-04 08:48:24
    Temat: Re: Zasilek dla bezrobotnych - pytanie
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 17:08:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Pic w tym, że Twoja wersja jest z innego matrixa niż polskie prawo pracy
    > ;)

    Czyli twierdzisz (tak jak liwiusz) że pracownik który wypowiedział umowę o
    pracę nie otrzyma zasiłku dla bezrobotnych po okresie 3 miesięcznym okresie
    "karencji"? (założenie że pozostałe przesłanki uprawniające do otrzymania
    zasiłku zostały spełnione).
    To pokaż mi paluchem gdzie zapisane jest że pracownik który wypowiedział
    umowę nie dostanie zasiłku.