  • 1. Data: 2003-12-30 19:28:17
    Temat: Zasilek dla absolwentow
    Od: "Rafał M" <markii@poczta_NO_SPAM_.gazeta.pl>

    Witam

    Wie ktos moze gdzie moge znalesc infpormacje o Zasilku dla absolwentow?
    Jakies ustawy itd.
    Kolega pisze prace na Przedsiebiorczosc w Lo i poprosil mnie o pomoc.
    Google nic ciekawego nie wyrzuca :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-12-31 19:46:05
    Temat: Re: Zasilek dla absolwentow
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > O niczym takim nie słyszałam. Za to absolwent, który po ukończeniu
    > edukacji zgłosi sie do Powiatowego Urzędu Pracy i zostanie skierowany
    > na staż absolwencki dostaje "stypendium" w wysokości zasiłku dla
    > bezrobotnych.

    przed 1 marca 1996r. bylo inaczej, absolwenci mieli zasilek dla bezrobotnych
    ;)

    Jean

  • 3. Data: 2004-01-13 16:31:31
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003 20:46:05 +0100, "Jean" <j...@w...pl> wrote:

    >przed 1 marca 1996r. bylo inaczej, absolwenci mieli zasilek dla bezrobotnych
    >;)

    skoro jestes w temacie?

    Nie wiesz jak dlugo kiedy mozna bylo pobierac zasilek? Rok, dwa,
    od kiedy jest to tylko pol roku?

    Czy zawsze trzeba bylo miec przepracowane 12 z 18 miesiecy za co
    najmniej place minimalna aby miec prawo do zasilku, czy kiedys bylo
    inaczej? Jak? Wystarczyla praca sezonowa aby odzyskac prawo do
    zasilku?

  • 4. Data: 2004-01-13 18:30:30
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > skoro jestes w temacie?

    nio, troszkie jestem ;)

> [...]
    > najmniej place minimalna aby miec prawo do zasilku, czy kiedys bylo
    > inaczej? Jak? Wystarczyla praca sezonowa aby odzyskac prawo do

    jesli chodzi o 1 pytanko, to na mocy ustawy z grudnia 89 (prawie) wszyscy
    mieli zasilki
    dopiero ustawa z 91r. z dniem 1.12.92 zabrala te uprawnienia
    nie trzeba bylo wtedy pracowac, to byly czasy, dluuuuuuuuuuuuuuuga kolejka
    "niebieskich ptakow" po zasilacz ;)
    pozniej bylo 1/2 roku na 1/2 etatu, pozniej 365dni (po wojsku 350) z min
    wynagrodzniem
    18 miesiecy to nie czas przepracowany, ale analizowany, w ktorym musisz miec
    365 dni pracy
    teraz praca sezonowa tez wystarcza, jak masz jej w ciagu 18 mies minimum 365
    dni z wyn minimum najnisza krajowka
    i oczywiscie oplacane zusy

    kiedys probowalem przeanalizowac wszystkie ustawy i ich zmiany, ale poleglem
    na placu boju :/

    jean