  • 1. Data: 2005-09-29 17:43:27
    Temat: Zasiedzenie (motorower)
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Witam!!!
    Znalazłem coś takiego że jeżeli posiadam motorower ponad trzy lata i nie
    należał on do mnie lecz nie był skaradziony to mogę ubiegać się o
    zasiedzenie... Prosiłbym o jakieś wiadomości jak otrzymać to zasiedzenie i
    czy wogóle to jest prawda...

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-09-29 17:55:46
    Temat: Re: Zasiedzenie (motorower)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dhh989$r9c$1@news.dialog.net.pl>, Jarek wrote:
    > Witam!!!
    > Znalazłem coś takiego że jeżeli posiadam motorower ponad trzy lata i nie
    > należał on do mnie lecz nie był skaradziony

    Intrygujesz mnie. Jak to można zrobić?

    Renata

  • 3. Data: 2005-09-29 18:33:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jarek napisał(a):

    > należał on do mnie lecz nie był skaradziony to mogę ubiegać się o

    Nie gadajcie z nim ... podpieprzy wam zaraz łącze do internetu a
    za 3 lata zasiedzi nr IP ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2005-09-29 18:39:26
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Jarek napisał(a):
> [...]
    > należał on do mnie lecz nie był skaradziony to mogę ubiegać się o
    > zasiedzenie... Prosiłbym o jakieś wiadomości jak otrzymać to zasiedzenie i

    Przeczytaj art. 174 kodeksu cywilnego.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2005-09-29 19:09:04
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dhhbtf$j0f$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie gadajcie z nim ... podpieprzy wam zaraz łącze do internetu a za 3 lata
    > zasiedzi nr IP ...

    LOL
    dawno się tak nie uśmiałem

    pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2005-09-29 19:56:16
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    > LOL
    > dawno się tak nie uśmiałem

    Dla osób którym naprawde śmiać się chce to prosze pomęczyłem się i
    odszukałem tą strone... na następny raz prosze troszke powagi... a co do ip
    to pan chyba jest chory ździebko na głowe.

  • 7. Data: 2005-09-29 19:56:43
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    http://www.autocentrum.pl/?FF=204&threadid=828209769
    &Arch=1

  • 8. Data: 2005-09-29 20:05:50
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jarek napisał(a):

    > to pan chyba jest chory ździebko na głowe.

    I jeszcze Pana ze mnie zrobiono ... Gdzie służba ?

  • 9. Data: 2005-09-29 20:15:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jarek napisał(a):

    > Znalazłem coś takiego że jeżeli posiadam motorower ponad trzy lata i nie

    A tak w ogóle to NTG !!!

    => pl.misc.motorowery :>

    mspanc

  • 10. Data: 2005-09-29 20:36:55
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > http://www.autocentrum.pl/?FF=204&threadid=828209769
    &Arch=1

    Z ciekawosci przeczytalem te _ciekawostki_...pan co to pisal chyba wogole
    nie zna pord, tylko podpiera sie k.c. Zawsze musi byc udokumentowane zrodlo
    pochodzenia. Motorower moze i 50 lat stac w szopie. Mozna napisac o
    ustalenie, komu zostalo sprzedane z fabryki - jakies archiwa firmy Romet heh
    czy tam innej pewnie sa ? A dealer czy przedstawiciel ma obowiazek
    przechowywac _50_ lat wyciagi ze sw. homol. pojazdu i dokumentacje
    sprzedazy. Mozna po nr ramy dojsc co i jak, komu i gdzie. Niestety, nie
    podam podst. prawnej - nie pamietam.
    Poza tym, polecam ustawe pord - jaki pojazd moze byc uznany za zabytek. To
    jest podstawa, potem dopiero woj. konserwator zabytkow.

    --
    radomiak[MALPA]o2.pl