    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasady licencji OEM - dla zainteresowanych
    Date: Thu, 19 Jun 2003 09:45:36 +0800

    In article <bcktnk$70e$5@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > Ale ja mam fakturę na myszkę i system - nic więcej. To co, do myszki nie
    > mogę legalnie podłączyć komputera? Coś mi się nie podoba to rozumowanie.

    Tzn nie masz tej zafajdanej nalepki? No to skoro licencja tego wymaga to
    d***. Do komputera to ją rzecz jasna mysz możesz podłączyc :)
    A rozumowanie to jest M$ i póki się ktoś nie wychyli a główny bojownik
    robi uniki póty wiedzieć nie będziemy czy UŻYTKOWANIE takiego systemu jest
    legalne, bo kopia ponad wszelką wątpliwość jest.

    Apropos tematu.. mogłby mi ktoś podac namiary na jakiś jednolity tekst
    dyskutowanej EULA OEM bo mam windows98 OEMa a tam papierowej licencji nie
    ma. Znaleźć zaś takowej na sieci mi się przez dobre pół godziny nie udało.

    --
    Marcin