    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zarzuty z dupy cd
    Date: Tue, 4 Apr 2023 07:21:42 +0200
    <64275279$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <642757f5$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <642ae53f$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...net>
    <642b1812$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3eu5btsl6su$.dpaqwprim7sm.dlg@40tude.net>
    <642b3127$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    <uus7syh1vcdz$.1r227lqf78p3s.dlg@40tude.net>
    <642b435f$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 23:21:34 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Często tak się robi akurat. Raz ustalasz tożsamość, a potem kolejno
    > przepisujesz do kolejnych protokołów. Wyobraź sobie, że przychodzisz
    > złożyć zawiadomienie o włamaniu. Policjant Cie legitymuje i sporządza
    > protokół. A potem jedziecie razem na miejsce włamania celem oględzin.
    > Nie zdziwiło by Cie, jakby tam na tym miejscu kolejny raz Cię legitymował?

    A nie powinno mnie zdziwic, ze te protokół z zawiadomienia wpisuje w
    kapownik?
    Chyba tego nie widziałem.

    Wiec skad przepisuje na miejscu oględzin?

    > Nie wiemy tego.

    "pijany leżał na przystanku". Tyla pismaki napisały.

    > Ale żeby być tak nawalonym, by przez pomyłkę dane innej
    > osoby podać?

    I to na tyle dokładnie, ze wszystko sie zgadzało.

    Podejrzania sprawa :-)

    > Głupi pomysł w założeniu.

    Przeciez podobala ci sie odpowiedzialnosc zbiorowa :-)

    > Na protokole jest wskazana osoba, która tę
    > tożsamość ustaliła. Pisze tam również na jakiej podstawie to uczyniła.
    > teraz trzeba sprawdzić ewentualnie, czy zapis odpowiada prawdzie. Bo jak
    > odpowiada, to "wypadek przy pracy" i tyle. Jak ktoś nie dopełnił
    > formalności, to powinien za to ponieść odpowiedzialność.

    Dwoch ich tam było na przystanku, kolejni w komisariacie ...

    > Tak, czy siak,
    > skoro jest wątpliwość, to trzeba to wyjaśnić i przemyśleć, co zrobić, by
    > w przyszłości tego nie było.

    Nic tak nie polepszy, jak pare tygodni spędzonych w areszcie :-)

    J.