eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZarzut paserstwa programów komputerowych w praktyce orzeczniczej Jaka linia obrony ? › Re: Zarzut paserstwa programów komputerowych w praktyce orzeczniczej Jaka linia obrony ?
  • Data: 2003-06-23 14:14:15
    Temat: Re: Zarzut paserstwa programów komputerowych w praktyce orzeczniczej Jaka linia obrony ?
    Od: "H" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Jeśli chodzi o okoliczności to mam jeszcze jeden zarzut ale co do tamtego o
    którym nie chcę pisać mogę się obronić bo prokuratura nie zebrała żadnych
    dowodów bezpośrednich mojej winy natomiast tutaj płyty CDR z nagranymi
    programami jak Windows, Office czy Lex są niewątpliwie dowodem bezpośrednim.
    Zastanawiam się tylko jak w kraju gdzie ok 80 do 90% ludzi korzysta z
    piratów można kogoś za to wsadzić. Piraci stoją na wszystkich giełdach i
    stadionach a kupujących jest mnóstwo. Nie chcę nawet wspominac o sieci gdzie
    każdy kogo nie stać na oryginały ściąga na maxa.Wszyscy moi znajomi
    korzystają z piratów.
    Tak czy inaczej nie dowiedziałem się czy ktoś już zetknął się z podobnym
    stanem faktycznym.

    Pozdrowienia
    H.