  • Data: 2011-03-08 10:48:08
    Temat: Re: Zarządzanie bezumowne
    Od: "Andrzej P" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > do obsługi pieca nie potrzeba żadnych certyfikatów tylko odpowiednie
    > uprawnienia energetyczne, pomijając fakt, że współczesne kotły gazowe są
    > bezobsługowe i nei jest do nich potrzebna stała obsługa, jak sie coś
    > zepsuje to wystarczy że wezwie sie uprawnionego serwisanta.

    Treść odpowiedzi ZGM sugeruje że chodzi o obsługę pieca CO.
    Tymczasem rzeczywistość jest taka:
    Na własne oczy widziałem próbę nieudolnej naprawy pieca.
    Majster rozbierał palnik pieca i nie miał zielonego pojęcia jak to się robi.
    A wcześniej nie potrafił nawet odczytywać informacji z wyświetlaczy pieca,
    bo napisy nie są po polsku.
    Robił przy tym piecu szkody.

    Dopiero sprowadzony serwisant autoryzowany doprowadził piec do sprawności.