    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zarządzanie bezumowne
    Date: Tue, 8 Mar 2011 07:28:03 +0100

    Andrzej P wrote:
    > Blok mieszkalny z lokalami użytkowymi. Lokal użytkowy jest własnością
    > Urzędu Miasta.
    > Administruje budynkiem Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej, (podległy
    > Urzędowi Miasta)
    > W odpowiedzi na pewne pytania do ZGM w sprawie zarządzania budynku
    > uzyskałem zadziwiające odpowiedzi.
    > Cytat z pisma:
    > "Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej od grudnia 2008 roku bezumownie
    > sprawuje administrację w/w nieruchomością (umowa o zarządzanie
    > wypowiedziana przez ZGM w
    > sierpniu 2008r.) W ramach administracji świadczone są usługi
> [...]

    jakieś straszne bzdety pisza ci urzędnicy...

    do obsługi pieca nie potrzeba żadnych certyfikatów tylko odpowiednie
    uprawnienia energetyczne, pomijając fakt, że współczesne kotły gazowe są
    bezobsługowe i nei jest do nich potrzebna stała obsługa, jak sie coś zepsuje
    to wystarczy że wezwie sie uprawnionego serwisanta.