    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Sun, 23 Apr 2023 07:58:58 +0200
    <u1kbfp$367d9$1@dont-email.me> <u1l77j$pil$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1li57$3f083$1@dont-email.me> <u1mh21$pil$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mjrj$3kd59$1@dont-email.me> <u1mkrc$c70$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mrsn$3ljia$1@dont-email.me> <u1mt51$c70$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1n19a$3mf0s$1@dont-email.me> <u1nrip$c70$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <b9N%L.786395$BiG3.310879@fx11.ams1>
    <u1p2bc$rnf$1$Shrek@news.chmurka.net> <gG_%L.128708$8YCb.70441@fx03.ams1>
    <u1qekh$rnf$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <Bt80M.827963$aQS9.643486@fx01.ams1>
    <u1rkln$ukr$1$Shrek@news.chmurka.net> <40l0M.122203$z1hf.57099@fx05.ams1>
    <u1t7ff$735$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <yKv0M.1521151$PyXe.1325867@fx08.ams1>
    <u218tq$3va$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <64442b64$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <u21bu3$3va$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <644478e5$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>

    > Żeby szczepionkę wpisać na listę obowiązkowych, to zdaje się, że
    > najpierw trzeba by było przeprowadzić badania, ze to szczepionka.

    No daj spokój. Teraz okazuje się że szczepionka to nie szczepionka?
    Przecież to najlepiej przebadana szczepionka na świecie i w historii:P
    Powiedz kwiatkowi że nie.

    > Natomiast z tym "obrzydzaniem życia", to właśnie masz rację. To
    > był powód, ze się zaszczepiłem, a nie to, bym jakoś odczuwał potrzebę,
    > tudzież uważał, że mnie to uratuje.

    Ja akurat się zaszczepiłem bo uważałem to za słuszne. "Nie chciałem żeby
    babcia umarła".

    > Natomiast od początku stałem na
    > stanowisku, ze się na tym nie znam.

    Ja też nie - gdzieś ta do połowy 21 uważałem, że jak ktoś to kwestionuje
    to szur. Od mniej więcej roku wiemy napewno, że szczepionka traci
    skuteczność po trzech miesiącach (i nie, nie można sobie wziąć busterka)
    a jej skuteczność dla przyszłych wariantów jest... powiedzmy
    umiarkowana. Tak się składa że największe nasilenie tępienia szurów
    przypada właśnie na ten okres.

    > Zaintrygowałeś mnie. Sprawdziłem w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z
    > dnia 25 marca 2022 r. w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie
    > obowiązku hospitalizacji, izolacji w warunkach domowych, kwarantanny lub
    > nadzoru epidemiologicznego i nie ma tam słowa COVID. Nie znalazłem też
    > żadnej innej nazwy, którą mógłbym podejrzewać, ze jest mniej, czy
    > bardziej zbliżona do COVID.

    No właśnie - przez trzy lata nie zdążono wpisać covida na listę chorób
    zakaźnych, od dwóch lat szczepionki na listę obowiązkową bo jak
    twierdzisz (nie podzielam tej wątpliwości, ale nie sprawdzałem)
    szczepionka... nie jest oficjalnie szczepionką. To budzi mój brak
    zaufania, że to przypadek. Tym bardziej że już tłumaczono się, że
    wszelkie kulawe prawo jest w zasadzie "zaleceniem". Jak dla mnie jakby
    jebło, to okaże się że żadnej epidemii ani szczepionek nie było.
    Przyjdzie biegły i powie "proszę pańśtwa, nie było epidemii - pan
    premier sobie ogłosił, natomiast epidemia to musi być choroby zakaźnej".
    Sami sobie wymyśliliście i nie możecie mieć pretensji do państwa:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!