    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Sat, 22 Apr 2023 21:18:56 +0200
    <u1bp4k$rps$1$Shrek@news.chmurka.net> <u1c2l2$1khu4$1@dont-email.me>
    <wdhek7bkmgbt$.1duq5kvlg6gaz$.dlg@40tude.net>
    <u1kbfp$367d9$1@dont-email.me> <u1l77j$pil$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1li57$3f083$1@dont-email.me> <u1mh21$pil$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mjrj$3kd59$1@dont-email.me> <u1mkrc$c70$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mrsn$3ljia$1@dont-email.me> <u1mt51$c70$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1n19a$3mf0s$1@dont-email.me> <u1nrip$c70$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <b9N%L.786395$BiG3.310879@fx11.ams1>
    <u1p2bc$rnf$1$Shrek@news.chmurka.net> <gG_%L.128708$8YCb.70441@fx03.ams1>
    <u1qekh$rnf$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <Bt80M.827963$aQS9.643486@fx01.ams1>
    <u1rkln$ukr$1$Shrek@news.chmurka.net> <40l0M.122203$z1hf.57099@fx05.ams1>
    <u1t7ff$735$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <yKv0M.1521151$PyXe.1325867@fx08.ams1>
    <u218tq$3va$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <64442b64$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>

    > No i teraz jeszcze jedna uwaga. My to oceniamy przez pryzmat tego, co
    > wiemy po dwóch latach, a rząd musiał reagować na bieżąco. Nam się dobrze
    > krytykuje, bo nie musieliśmy podejmować tych decyzji.

    Dlatego 2020 jestem skłonny "odpuścić". 2021 to już było wiadomo, że coś
    idzie nie tak. 2022 to było już wiadomo, że szczepienie na wariant
    "alfa" na omikron sprawdza się... słabo, przeywania transmisji nie ma,
    po trzech miesiącach odporność na zakażenie objawowe jest zerowa a
    następnego bustera nie dają a było to apogeum nagonki na nieszczepów.
    Postulowano pozbawianie ich praw obywatelskich, obrzydzanie im życia aż
    się zaszczepią, podczas gdy wystarczyło wpisac szczepionkę na kowod na
    listę obowiązkową i prawnie byłoby po temacie. Tylko trzebaby było wziąć
    odpowiedzialność za przymus a nie zmuszać srodkami pozaprawnymi do
    "dobrowolnego" przyjęcia szczepionki.

    BTW - kowid jest już wpisany na listę chorób zakaźnych, czy kiedyś okaże
    się że żadnej epidemii nie było, bo przecież skoro to nie jest choroba
    zakaźna w myśl prawa, to oczywistym jest że wszystkie działania z nią
    związane były tylko zaleceniami, bo przecież nie ma mowy o episemi
    choriby niezakaźnej;)

    Natomiast
    > nierozliczenie osób winnych ewidentnych afer (tych z respiratorami
    > przykładowo), to proszenie się o podobne akcje w przyszłości.

    Dokładnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!