  • Data: 2010-01-14 22:32:33
    Temat: Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
    Od: tntz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przeszukałem archiwum grupy, ale nie znalazłem.

    Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.

    W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
    kryteria oceny ofert.

    Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
    i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
    oceny?

    Proszę o pomoc.