  • 1. Data: 2004-01-06 18:16:54
    Temat: Zapytanie o wpis hipoteki kaucyjnej
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Witam serdecznie w nowym roku ..
    i mam takie zapytanie :

    Otrzymałam kredyt mieszkaniowy hipoteczny
    Mamy wspólność mająktkową z mężem
    razem podpisywaliśmy kredyt i umowę kredytową
    czy muszą być złożone dwa podpisy pod wnioskiem o wpis do hipoteki kaucyjnej
    czy wystaczy jeden ?
    Bank kazał mi wycofać złożony wniosek (ponieważ na wniosku podpisałam sie
    tylko ja)
    i złożyć nowy z dwoma podpisami ....czy to jakieś "widzimisie"
    banku czy też może ma to jakieś podstawy prawe (w przyszłości)?

    Dzięki za wszystkie sugestie :)

    Pozdrawiam
    Vicky

    p.s.
    wcześniej składałam dwa podobne wnioski, również na hipoteke
    i dwa podpisy nie były potrzebne.

  • 2. Data: 2004-01-07 08:21:51
    Temat: Re: Zapytanie o wpis hipoteki kaucyjnej
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Vicky wrote:

> [...]
    > Vicky
    >
    > p.s.
    > wcześniej składałam dwa podobne wnioski, również na hipoteke

    Mozesz zalatwic u notariusza odpowiednie pelnomocnictwo do reprezentowania
    zony.

    Boguslaw