  • 31. Data: 2009-05-25 17:41:42
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: "Dum" <d...@T...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d9e79dd3-9fce-494b-b956-5f02612f8116@z19g2000vb
    z.googlegroups.com...
    > Mylisz siďż˝.
    > To g��wnie Twoja sprawa, by�e� w tym czasi odpowiedzialny za auto.

    A to niby z jakiej racji? Nie prowadzę parkingu strzerzonego, nie
    popdpisywałem z klijentem żadnej umowy gwarantującej że będę pilnował
    samochodu podczas jego nieobecności. Samochód miał być umyty i został
    umyty.

    fr

    Prawo prawem , a ja na pewno nie umyłbym u Ciebie samochodu.Nawet za darmo.
    Uważam,że jesteś odpowiedzialny za zakład, usługę i pracowników. Jeśli na
    Twoim terenie , przez Ciebie opłacani ludzie okradają klienta który za
    ciężkie pieniądze chce umyć samochód to Twoje tłumaczenie ,że co Cię to
    obchodzi jest dla mnie dziwne. Ciekawi mnie czy gdyby w sklepie warzywnym
    obsługa Cię pobiła i okradła to czy miałbyś pretensje do właściciela czy też
    nie...
    Poza tym uważam, że Twoja walka o kilka złotych na pograniczu sprawy sądowej
    to przegięcie.Chciałbym zobaczyć twoją minę gdyby kient podał Cię do sądu o
    odszkodowanie np.sto tyś .zł za stres, opóżnienia w transakcjach bizesowych
    wynikłych ze ścigania złodziei na myjni itd...

    Dum

  • 32. Data: 2009-05-25 18:10:04
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Rafal M wrote:
    > Do grupowiczow:
    > Najprawdopodobniej troll, IP angielskie ;)

    Troll mialby raczej skandynawskie IP drogi Watsonie... :-)

    Pozdro

    Maseł

    P.S. MSPANC

  • 33. Data: 2009-05-25 18:19:49
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Witam,

    Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    gościa?

    Z góry dzięki za rady,

    f.r.
    Ach to u ciebie taka komleksowa usługa ? , co jeszcze kradniecie ? jakie
    jeszcze atrakcje proponujesz ,za kradzież laptopa sąd, a uszkodzenie
    samochody bicie w mordę ?

    jhr

  • 34. Data: 2009-05-25 18:23:05
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Do grupowiczow:
    >Najprawdopodobniej troll, IP angielskie ;)

    Tu też coś nabazgrał
    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

  • 35. Data: 2009-05-25 19:01:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zostawiasz samochód, wracasz, samochodu nie ma, a właściciel jeszcze chce
    > 30zł za mycie :)

    A czego innego sie spodziewac po mylni, ktorej uslugi wlasciciel okresla
    jako "żetelne"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2009-05-25 20:25:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od

    "wyegzekfowania"? Na pewno nie, bo nie ma takiego słowa.

    Wyegzekwować oczywiście można, bo w końcu niby dlaczego miałby nie
    płacić firmie za wykonaną usługę tylko dlatego, że przypadkiem jeden
    zatrudniony był złodziejem? Pracodawca jasnowidzem nie jest.

    Sprawca został przyłapany, wylany i (mam nadzieję) oddany w ręce policji
    - IMHO klient prezentuje teraz swoje pieniactwo i cwaniactwo.

    Co innego gdyby laptop został skradziony na polecenie służbowe :-P

  • 37. Data: 2009-05-25 20:29:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Teoretycznie Ty masz do niego roszczenie o mycie, a on do Ciebie o
    > odszkodowanie za ewentualne straty spowodowane ową kradzieżą. W praktyce

    Do niego? A nie do sprawcy, hmm?

    > przychylam się do opinii pozostałych, że jeśli to nie mycie za kilkaset
    > złotych, to odpuścił bym ze względów marketingowych.

    Tu masz rację. Ale ze względów prawnych może się domagać.

  • 38. Data: 2009-05-25 20:29:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan pisze:

    > Poza tym przeliterój sobie słowo napisane przez Ciebie i przez osobę której

    "-uj" się nie kreskuje, bo kto "-uj" kreskuje, ten dostaje dwóje (albo,
    współcześnie, pały).

  • 39. Data: 2009-05-25 20:30:41
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Jacek Sołtysik <j...@n...ma> napisał(a):

    > to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"?

    "po za". Spacja ci się sama wcisnęła?

  • 40. Data: 2009-05-25 20:41:11
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Jan'
    Wpis z dnia 25-05-2009:

    > przeliterój

    Aleś teraz błysnął tą końcówką - sam sobie przeliterUj.

    --
    TomaSz.