  • From: "Maciej Muran" <z...@z...bet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapłacony mandat...
    Date: Wed, 31 Mar 2004 16:54:16 +0200

    Bartek napisał/a:

    > Daty są prawidłowe, tytuł wykonawczy został wystawiony 17.10.2003, a
    > klauzula o skierowaniu tutułu wykonawczego do egzekucji ma datę
    > 29.12.2003 rok.

    Ło masz! To ja mam coś z oczami. Wybacz :)

    > I jak tu być uczciwym, płacącym mandaty obywaltelem?

    Spoko. Nie takie 'kwiatki' się trafiają...

    Jeśli masz potwierdzenie zapłaty, to możesz spać spokojnie.
    Ale dla większego spokoju proponuję wykonać przedstawione przeze mnie
    czynności ;) Tak jak w każdej wiekszej 'firmie' panuje bałagan (vide
    TPSA) i czasami (ale tylko czasami) wystarcza informacja o błędzie.
    Z ciekawości... płaciłeś na poczcie, w banku, przez Internet?
    --
    M.