  • 1. Data: 2004-03-31 13:53:20
    Temat: Zapłacony mandat...
    Od: Bartek <b...@2...pl>

    W dniu dzisiejszym trzymałem z US zawiadomienie o zajęciu prawa
    majątkowego... oraz tytuł wykonawczy. Moje zdziwienie było bezgraniczne,
    ponieważ mandat ten (wystawiony 19.03.2003) został zapłacony 20.03.2003
    roku. Stąd moje pytanie co z tym fantem teraz zrobić?

    Pozdrawiam

    Bartek

  • 2. Data: 2004-03-31 14:15:38
    Temat: Re: Zapłacony mandat...
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    Bartek napisał/a:
> [...]
    > bezgraniczne, ponieważ mandat ten (wystawiony 19.03.2003) został
    > zapłacony 20.03.2003 roku. Stąd moje pytanie co z tym fantem teraz

    Ja bym przyjął następującą kolejnośc działań:

    1. Zadzwonić do osoby, która się podpisała pod zawiadomieniem.
    2. Ochrzanić.
    3. Poinformować o pomyłce lub podejrzeniu próby wyłudzenia - do wyboru
    ;)
    4. Ochrzanić.
    5. Wysłuchać przeprosin.
    6. Ochrzanić.
    7. Zażądać pisemnego wyjaśnienia sprawy.
    8. Ochrzanić.

    P.S. Nie pomyliłeś dat czasem? Kilka dni i już następuje ści/ą/ganie?

    --
    M.

  • 3. Data: 2004-03-31 14:30:49
    Od: Bartek <b...@2...pl>

    > P.S. Nie pomyliłeś dat czasem? Kilka dni i już następuje ści/ą/ganie?

    Daty są prawidłowe, tytuł wykonawczy został wystawiony 17.10.2003, a
    klauzula o skierowaniu tutułu wykonawczego do egzekucji ma datę
    29.12.2003 rok. I jak tu być uczciwym, płacącym mandaty obywaltelem?

    Bartek

  • 4. Data: 2004-03-31 14:54:16
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    Bartek napisał/a:

    > Daty są prawidłowe, tytuł wykonawczy został wystawiony 17.10.2003, a
    > klauzula o skierowaniu tutułu wykonawczego do egzekucji ma datę
    > 29.12.2003 rok.

    Ło masz! To ja mam coś z oczami. Wybacz :)

    > I jak tu być uczciwym, płacącym mandaty obywaltelem?

    Spoko. Nie takie 'kwiatki' się trafiają...

    Jeśli masz potwierdzenie zapłaty, to możesz spać spokojnie.
    Ale dla większego spokoju proponuję wykonać przedstawione przeze mnie
    czynności ;) Tak jak w każdej wiekszej 'firmie' panuje bałagan (vide
    TPSA) i czasami (ale tylko czasami) wystarcza informacja o błędzie.
    Z ciekawości... płaciłeś na poczcie, w banku, przez Internet?
    --
    M.

  • 5. Data: 2004-03-31 15:02:25
    Od: Bartek <b...@2...pl>

    Zapłacone na poczcie.... (czy to coś zmienia?)

    Bartek

  • 6. Data: 2004-03-31 15:06:38
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    Bartek napisał/a:
    > Zapłacone na poczcie.... (czy to coś zmienia?)

    Kiedyś miałem akcję z listem poleconym. Wyjaśniła się po 3 czy 4
    miesiącach, czyli boli to, że ktoś Ci zawraca głowę przez tak długi
    czas :(

    Skontaktuj się z US i prześlij im potwierdzenie zapłaty. Sami się
    złapią z pocztą w tej sprawie...
    Na tym kończę :)

    --
    M.

  • 7. Data: 2004-04-07 18:41:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 31. marca 2004 17:06 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Maciej Muran:

    > Skontaktuj się z US i prześlij im potwierdzenie zapłaty.

    Ja bym proponował kopię/duplikat.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)