    From: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis w umowie o stosowaniu przepisow KC
    Date: Thu, 23 Jan 2003 11:25:06 +0000 (UTC)

    "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl> wrote in
    news:b0oht1$9h0$1@portraits.wsisiz.edu.pl:

    > Skadinad ma to wiekszy sens w przypadku umów nienazwanych, kiedy w
    > zasadzie piszemy cos w poprzek zlecenia i dziela, ale jednak chcemy
    > umowe podporzadkowac któremus tam rezimowi. Ale wówczas ma to postac
    > klauzuli "... przepisy kc o zleceniu".
    >
    > Pzdr :)
    >
    > Olgierd

    Bardzo kontrowersyjne jest to co napisales.Jezeli ja bede druga strona takiej
    umowy to np co powiesz na to ze nie mam checi stosowac przepisow o zleceniu bo mi
    nie odpowiadaja ?Poza tym stosowanie do umowy nienazwanej przepisow ktorejs z umow
    nazwanych raczej wymaga dopasowania a nie stosowania wprost (w koncu to umowa
    nienazwana jakby nie bylo).Niewazne czy umowa nazwana czy nienazwana,i tak do niej
    sie bedzie stosowac przepisy k.c.A sam zapis to sztuka dla sztuki.I na koniec do
    umow nienazwanych stosuje sie rezim ogolnych przepisow o zobowiazaniach.A co
    zrobic jesli jest to umowa nienazwana ktora nie jest mieszanka zadnych umow
    nazwanych?Tez stosowac np przepisy o zleceniu,umowy o dzielo itd?.Wydaje mi sie ze
    nie.

    --
    "Testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie,
    gdy sie podrapie po glowie zaraz drapia sie inni"