  • Data: 2003-01-23 12:24:45
    Temat: Re: Zapis w umowie o stosowaniu przepisow KC
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> wrote in message
    news:Xns930C7E809C644pawelnjgwppl@193.42.231.152...
    > "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl> wrote in
    > >

    > Bardzo kontrowersyjne jest to co napisales.Jezeli ja bede druga strona
    takiej
    > umowy to np co powiesz na to ze nie mam checi stosowac przepisow o
    zleceniu bo mi
    > nie odpowiadaja ?

    Ja na przykład powiem na to: szkoda, że nie pomyślałeś o tym przed
    podpisaniem umowy :-))) Teraz to juz po frytach trochę. Co do możliwych
    problemów zgadzam się, co jednak wcale nie przekreśla stosowania tego typu
    klauzuli - ostatecznie sąd będzie rozstrzygał co i jak. I tu widać wyższość
    sposobu anglosaskiego - lepiej napisać absolutnie wszystko, tak na wszelki
    wypadek.

    Depi.