  • Data: 2003-01-22 16:04:58
    Temat: Re: Zapis w umowie o stosowaniu przepisow KC
    Od: Romek <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Jan 2003 11:40:37 +0100, s...@d...pl (Marcin
    Surowiec) napisał(a):

> [...]

    Dokłądnie ...:)
    Ja dodam jeszcze,ze mysle,ze to chodi tez o sprawe dlugosci umowy.
    JAwsze jeden paragraf wiecej...wiec mozesz kolesiowu powiedziec
    popatrz koles ile dl acibie napisalem jaki madry jestem .... Facet
    czuje sei lepiej jak placui :)
    Pamitam jk jeden z prf. na prawie gospodarczym umawijac kontrakty
    miedzynarodowe zwykl mówic ze wprawnicuy w USA biora od "słowa" i
    stad w tych umowach jest wszystko , nawet kolr dlugopisu jakim powinna
    byc umowa podpisana:)
    Pozdrawiam
    Romek