eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 10:13:59 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <jafp46$sbn$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl> <jaemip$fj$1@news.onet.pl>
    <jaf436$s9u$6@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-69-90.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1321953223 29047 78.8.69.90 (22 Nov 2011 09:13:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 09:13:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-1, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 111121-1, 2011-11-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691988
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:jaf436$s9u$6@inews.gazeta.pl...

    > Nie.
    > On nie kupił przez internet. Nawet nie zapłacił, bo płaci się przy
    > odbiorze.
    > Przez internet zlecił tylko i wyłącznie dostarczenie konkretnego towaru do
    > konkretnego sklepu, tak aby mogl tam pojsc i go kupic.
    >
    > Stad wlasnie nie ma mowy o sprzedazy po za siedziba.
    >
    > On po prostu przychodzi do sklepu i kupuje towar "z półki". No powiedzmy
    > spod lady.
    >
    > Wiec tak samo jak z innymi towarami z polki.
    > Klient przychodzi i chcialby konkretny towar rozpakowac poogladac
    > sprawdzic a jak mu sie nie podoba to odłożyć na półkę.
    >
    > Stąd ten opór sprzedawcy.
    > Najpiew kup, a jak ewentulanie nie działa zwracaj/reklamuj.

    Tylko jest jedno male "ALE". Jak rozpakuje i zobaczy, ze nie dziala, to za
    trzy dni moze miec nastepny. A jak kupi, a pozniej reklamuje, to bedzie
    czekal miesiac. Ja juz sie tak kiedys nacialem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1