    Date: Wed, 26 Jan 2011 15:10:28 +0100
    From: elephanto <e...@c...it.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamowienie na odleglosc - zwrot towaru.

    W dniu 20-01-2011 14:24, elephanto pisze:
    > Witam,
    >
    > Zamowilem na stronie Difin.pl edycje pewnej ksiazki z 2011 roku; w domu
    > juz posiadam edycje tej pozycji z roku 2009. Tematyka podatkowa.
    > Zamowienie na osobe fizyczna.
    > (...)

    To jeszcze final watku.

    Zadzwonili, powiedzieli, ze dostali moje pismo o odstapieniu od umowy.
    Poprosili o nr faktury i chyba po wszystkim.

    Pani powiadomila mnie, ze jestem pierwsza osoba, ktora odstepuje od
    zamowienia. Wspomniala rowniez, ze ksiazka dotarla do nich zniszczona i
    nie nadaje sie do dalszej sprzedazy (byla w takiej samej babelkowej
    kopercie, w jakiej ja dostalem i jeszcze w "koszulce" - to ostatnie
    niewiele pomaga, ale moge powiedziec, ze byla zabezpieczona bardziej niz
    kiedy oni wysylali :).
    Powiedziala, ze zwroca mi pieniadze... co mnie troche zaskoczylo, bo
    mimo, ze zamawialem jako przesylke pobraniowa, to nic listonoszowi nie
    placilem. Wyjasnilem, ze nie musza mi nic zwracac, co ja ucieszylo i
    zaskoczylo (powinno byc pobranie).

    --
    Adam