  • Data: 2015-12-03 21:37:29
    Temat: Re: Zamkniecie konta zadluzenie wobec banku ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 15:16:33 UTC+1 użytkownik m...@o...pl napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy umowa dot. prowadzeniach rachunkow bankowych i innych produktow moze wykluczac
    mozliwosc wypowiedzenia jej w przypadku nieuregulowania zadluzenia wobec banku?

    > Innymi slowy, posiadajac niemozliwe do zaplaty zadluzenie na koncie (debet, oplaty,
    cokolwiek) oplaty narastaja a takie konto zamknac nie mozna. Spirala idealna :)

    > Czy jest to mozliwe, czy mimo wszystko my jako strona umowy mozemy ja wypowiedziec
    w kazdym momencie?

    Wypowiedzenie wyślij i umowa o konto przestanie obowiązywać.
    Zadłużenie w koncie i naliczone do czasu wypowiedzenia opłaty bank będzie się
    domagał\windykował.