  • Data: 2006-01-17 15:34:36
    Temat: Re: Zamiana mandatu na pracę użyteczną społecznie.
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Mikuta wrote:
    > Stałem się dzisiaj szczęśliwym posiadaczem mandatu za przejście na
    > czerwonym świetle wysokości 250 zł :) Googlałem sobie i wygooglałem że
    > grzywny można zamieniać na areszt czy pracę użyteczną społecznie. Jak to
    > jest z mandatami?

    A wpadłeś pod samochód albo stworzyłeś zagrożenie?

    Jak nie to ja bym się z nimi kłucił... bo inaczej dojdzie do sytuacji
    np. takiej - prosze otworzyć plecak!
    ale ja nie mam plecaka.
    - otworzyć plecak - przepis to przepis.

    (chyba, ze komus zalezy na braku logiki w prawie :) ).

    a jeszcze ostatnio słyszałem - i przekonałem się na skorze własnej,
    ze pozamieniali policjantów. Ci co razem siedzieli (w radiowozie ma się
    rozumieć) zostali porozbijani - i został im dodany nowy zawodnik albo
    stary... nie znaja się miedzy soba więc obydwaj egzekwują przepisy. Młody
    boi sie tego starego... a stary tego młodego, żeby go nie zameldował.

    --
    Kudłaty