  • Data: 2006-01-23 21:05:51
    Temat: Re: Zamiana mandatu na pracę użyteczną społecznie.
    Od: Adam Mikuta <a...@g...wyt.nij.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.01.2006 Leszek <l...@p...fm> napisał/a:

    > Ano tak,że można nie przyjmować i iść do sądu który możliwość zamiany grzywny na
    > pracę ma.
    > Teraz "po ptokach'.

    Cóż człowiek się liczy na błędach. Tak z ciekawości ile odsetek mi
    naliczą za nie zapłacenie w terminie? Z ciekawości bo trzeba chyba
    zapłacić z tego co czytałem i tak by ściągnęli z odsetkami właśnie przy
    zwrotach potatku...
    --
    Adam "Prawda jest prosta - gdyby było inaczej
    każdy głupiec mógłby ją zrozumieć".