  • 1. Data: 2003-12-22 12:51:16
    Temat: Zamiana członkowskiego prawa do mieszkania...
    Od: l...@o...pl

    Witam,
    mam pytanie czy ktos wie moze jakie sa konsekwencje "niewykupienia" mieszkania
    lokatorskiego. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze nie moge sprzedac,
    wynajac bez zgody spoldzielni itp.
    Mamy mieszkanie, gdzie glownym lokatorem jest maz ale jest to mieszkanie tzw
    czlonkowskie. Spoldzielnia wyliczyla ze ok 70000zl bedzie nas kosztowala zmiana
    wlasnosci. A na tyle to nas nie stac.
    prosze o opinie

  • 2. Data: 2003-12-22 19:22:16
    Temat: Re: Zamiana członkowskiego prawa do mieszkania...
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    l...@o...pl wrote:

> [...]
    > lokatorskiego. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze nie moge sprzedac,

    akurat wynająć możesz, co do reszty się nie wypowiadam

    KG

  • 3. Data: 2003-12-23 02:55:58
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mieszkanie tzw
    > czlonkowskie. Spoldzielnia wyliczyla ze ok 70000zl bedzie nas

    Jedyne co mi do głowy przychodzi, to w chwili upadku spółdzielni wasze
    prawo przekształci się w najem.
    --
    pozdr
    Xena