  • Data: 2004-06-12 23:11:10
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > 3000zl

    > no masz racje, czyli pewnie kolo 90% to przychody z licencji oem za 500zl
    > (typowy klient zwraca uwage na cene a nie na warunki licencji)
    typowy klient zwraca uwagę, czy to co kupuje nadaje się do użycia w jego
    przypadku
    kupowanie czegoś co się nie nadaje a potem narzekanie to nie jest typowy
    klient

    > wiec gdyby sie okazalo, ze licencje sa nielegalne zapewne MS cene systemu by
    > ustalilo na 500zl
    > (w tym przypadku juz pelna wersja box)
    ja sądzę, że zlikwidowałby wersję OEM i nie zmienił ceny.

    > dla mnie obojetnie kto, buzdygan, jan kowalski czy andrzej lepper
    > ja chcialbym, aby na kupno legalnego oprogramowania pracowalo sie 1, 2 dni
    > (jak jest na zachodzie)
    > a nie pol miesiaca (pozniej sie dziwia ze w polsce takie piractwo)

    hmm, 300 dolarów za XP Prof BOX * 20 dni = = 6000 dolarów po
    odliczeniu miesięcznych kosztów życia.
    No to daleko byś musiał na ten zachód wyjeżdżać, żeby ci tyle zostawało
    w miesiącu na czysto.
    Za dużo się telewizji naoglądałeś. Wróć na ziemię.