    Date: Thu, 14 Feb 2013 12:49:50 +0100
    From: cte <c...@o...eu.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie na pobyt stały

    W dniu 2013-02-14 10:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeśli tam mieszkasz.

    W sumie żaden problem zamieszkać. Jeśli tylko będzie mi wolno chodzić
    sikać do łazienki w domu...

    > Prawidłowo.

    Dbają żebym latem nie przeziębił się w nieocieplonym budynku?

    > Bredzisz.

    Kiedy oni faktycznie powiedzieli "może pan tam mieszkać jeden dzień i to
    jest już zamieszkiwanie - a że bez odbioru? ludzie tak robią"

    > A GDZIE MIESZKASZ?!?! Tak na prawdę?

    Tak naprawdę mieszkam w mieszkaniu. W cudzym, bez umowy najmu. I wiem,
    że za miesiąc może mnie urząd miasta "wmeldować" za 10 zł. Ale wolałbym
    być zameldowany na swoim niegotowym już teraz, niż na cudzym za miesiąc,
    na miesiąc i na siłę. I dziwi mnie łatwość z jaką mogę bez żadnych
    ograniczeń zmieniać adresy zamieszkania nie meldując się w ogóle (i tym
    samym zgodnie z prawem nie podać urzędom żadnego adresu) a nie mogę
    podać adresu mojej działki na której stoi mój (niewykończony, ale mój)
    dom i na której za pół roku zamieszkam.
    PS. Co mówi prawo nt. zameldowania w domu rodzinnym i wyprowadzenia się
    do kochanki? Ktoś kto mieszka u konkubiny melduje się tam czasowo
    uprzednio wymeldowując się z pobytu stałego?
    PPS A w ogóle to taka polityka: do 31.12.2015 ścigamy za brak meldunku
    (choć ubolewamy nad brakiem możliwości karania) bo 1.01.2016 świat się
    kończy i będzie to legalne. Zastrzelmy jeszcze jednego wroga, bo za
    godzinę ogłoszą koniec wojny i już nie będzie wolno strzelać.