  • Data: 2004-09-29 22:41:47
    Temat: Re: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Sep 2004, kam wrote:

    > + Pawel Baranowski wrote:
    > +
    > + > Temat wałkowany, ale chciałbym podsumować moje przemyślenia i to co
    > + > znalazłem. Praktyka jest taka, że wymagają tytułu prawnego do lokalu,
    > + > jednak na gruncie orzecznictwa (wyroku TK sygn. akt K 20/01 oraz wyroku NSA
    > + > sygn. akt V SA 2425/02) nie znajduje to uzasadnienia.
    [...]
    > + Tyle że trochę przepisy się zmieniły...

    Wrrr... znaczy - po wyroku TK ?? Ktoś śmiał "cofnąć" ów wyrok ? :)

    > + Ty tytułu prawnego wykazywać nie musisz, ale konieczne jest potwierdzenie
    > + Twojego przebywania w tym lokalu przez osobę taki tytuł posiadającą.

    Nie chcę zasypać grupy listą linków - zapodaj może googlowi
    pytanie "w tym temacie" :]
    NIE-PRAW-DA !
    Na większości stron UM/UG jest informacja że "zgodnie z rozp. [...]
    wymagana jest zgoda właściciela", ale PONIEWAŻ był wyrok TK - to
    "w razie niedostarczenia zgody właściciela" każą dołączyć oświadczenie.
    I urząd ma zrobić "dowód z autopsji" że zgłaszający się tam mieszka.

    Nazywają toto najczęściej "zameldowaniem w trybie administracyjnym":
    http://www.gniezno.home.pl/index.php?p_portal_pokaz=
    strony&p_strony_idname=1070415973

    pozdrowienia, Gotfryd