    From: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie, a prawo.
    Date: Wed, 01 Jun 2005 23:12:14 +0200

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > No to mam pecha.

    to ja piep... takie prawo, coś jest do dupy...

    > Mam na myśli mieszkania w znaczeniu czasownikowym nie rzeczownikowym.

    a jednak, to tak jak ja...
    ale pięć razy czasami trzeba przeczytać,
    chylę czoła...

    > No czemu nie. Jedna szczoteczka oczywiście nie stanowi dowodu, ale jak
    > ktoś naprawdę mieszka to dość dużo różnych przedmiotów osobistych.

    codziennie mogę od listonosza pocztę przed drzwiami odbierać, obcej
    sąsiadce mówić dzień dobry, i juz się coraz lepiej czuje u Ciebie...

    > Nie rozumiem co masz na myśli :-)

    jak rozstrzygnąć kiedy "mieszkam" u kogoś za zgodą,
    a kiedy "mir" zakłóciłem,
    zgoda na "pobyt czasowy" (kilka dni) została wyrażona ustnie, na skutek
    różnicy poglądów właściciel stwierdza, że nie jestem mile widziany??

    jak to się skończy?

    --
    regent...
    (...)