    From: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie, a prawo.
    Date: Tue, 31 May 2005 17:10:08 +0200

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:
    (...)

    > Pobierz ze stron Sejmu ustawę o ewidencji ludności i dowodach
    > osobistych http://42.pl/url/cvU, przeczytaj art. 10 ust. 1, potem
    > pobierz ze stron Sejmu Kodeks Wykroczeń, przeczytaj art. 147 § 1 i
    > napisz przeprosiny :->.

    Oczywiście, ze obowiązek istnieje,- wczoraj byłem swiadkiem, jak policja w
    moim mieszkaniu (patrz wątek:
    http://forumprawne.org/viewtopic.php?t=6500&sid=0f59
    4ef0a443ed7844d343fe11428c55

    nakładała mandaty karne i wnioski do Sadu Grodzkiego na przebywajace tam bez
    meldunku osoby.

    Skądinąd w kontekście przywołanego wyżej art.193 KK to w związku z moją
    sytuacją (wynająłem 1 pokój w mieszkaniu, a lokatorka, mimo, ze umowa jej
    tego explicite zabraniała wprowadziła do pozostałych pomieszczeń swoje meble
    oraz męża i matkę, a także inne, rożne osoby i prowadzi tam hodowlę psów (7
    szt) oraz melinę- skargi spółdzielni, policja, sasiedzi itp.

    Czy mam zawiadamiać prokuratora + np. załozyc do nieprawnie zajętych
    pomieszczeń drzwi z zamkiem i zachowac jej mebli i sprzęty tam stojące za
    długi ( bo nic nie płacą)jako zastaw, lub tez wyrzucic do jej (zresztą
    równiez bezprawnie zajętego, bo umowa najmu skutecznie wypowiedziana)
    pokoju.
    Lokatorka straszy przy moich wizytach (równiez w towarzystwie policji)
    sądem, naruszeniem miru, najściami, organizuje swiadków, ze zajęli i
    mieszkają tam długo (faktycznie trwa to juz kilka miesiecy) itp. Twierdzi,
    że się nie ruszy.
    A liczniki bija w tempie np. ponad 1000 zł za prad, a zakład energetyczny,
    mimo regulaminu i moich wezwan ich nie odcina, bo wiedzą, ze i tak ze mnie
    to ściągną;(.

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.