    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie
    Date: Wed, 30 Jan 2002 12:57:36 +0100

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:a38ml0$j80$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "DHN"

    Naprawde nie ma sie coprzejmowac za bardzo "cudzymi meldunkami".
    Jescze raz powtorze.
    Dzieki tamu, ze Pani ktora kupowala ode mnie mieszkanie nie
    "nasluchala sie" takich rad dala zaliczke, zaplacila PO podpisaniu umowy,
    wziela klucze wraz z protokolem PRZED podpisaniem,
    i mialem czas spokojnie na zalatwienie spraw meldunkowych.

    A przy okazji:

    > potrzebni
    >
    > ojciec zbedny - mialem dziecko wpisane w dowodzie i chcialem je wymeldowac
    > razem ze mna. Powiedzieli ze to robia, ale jak matka sie bedzie
    > wymeldowywac - ojciec zbedny
    > A niby jest rownownouprawnienie !

    Mialem podobny problem, chcialem zameldowac synau siebie,
    pani autorytatywnie oswiadczyla, ze dziecko musi byc zameldowane z matka.
    lecz laskawy los sprawil, ze moglem sie na niej "wyzyc".
    Gdy juz ja dostatecznie wymeczylem o "podstawe" pani zaczela pekac
    i oswiadczyla, ze gdybym mial orzeczenie sadu o opiece nad dzieckiem.....
    Oczywiscei mialem. Pani byla rozzalona, ze od razu nie powiedzialem,
    ale ja na to, ze przeciez nie powiedziala jakie mam przedstawic dokumenty.

    Boguslaw