    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie
    Date: Wed, 07 Jun 2006 18:23:10 -0500

    Robert Tomasik wrote:

    > moznaby
    >
    > Nie, no tutaj zdecydowanie nie masz racji. W celu uzyskania meldunku
    > trzeba przedstawić załóżmy umowę najmu albo oświadczenie właściciela
    > lokalu. A więc trzeba by było taki dokument sfałszować, a to już jest
    > przestępstwo.

    Wiem.
    Ale mówię o sytuacji, gdyby za próbę meldunku w lokalu bez prawa do
    takiego meldunku skazywanoby np. na publiczną karę chłosty :)
    to wówczas takich prób by nie było i możnaby wówczas meldować na słowo,
    bo jak ktoś przyszedł się zameldować to na 101% ma do tego prawo.
    Ale u nas poszanowanie dla prawa jest ujemne, więc dlatego na wszystko
    trzeba mieć papierki. Im więcej tym lepiej.

> [...]
    >
    > Kluczowym jest to, że baza danych musi być tak skonstruowana, że
    > zwraca adres tylko po wpisaniu pełnych danych poszukiwanej osoby. A
    > więc nie ma możliwości wpisania adresu i uzyskania pozostałych danych
    > domowników. Nie da się również wpisać Jan KOWALSKI i dostać jego
    > danych. Zainteresowani mogą sobie sprawdzić jak to to działa, bo w ten
    > sposób na stronach Izb Lekarskich można sprawdzić czy osoba podająca
    > się za lekarza jest lekarzem. Ale nie znajdziesz tam danych, których
    > nie wpiszesz. I musisz spisać numer dowodu osobistego, więc z

    "No i tak powinno być w każdym banku"