  • 1. Data: 2020-04-25 10:30:03
    Temat: Zamaskowany napadł na Żabkę
    Od: Monika Głowacka <m...@g...com>

    Teraz każdy kto wchodzi może być potencjalnym napastnikiem:

    https://pabianice.naszemiasto.pl/w-maseczce-i-z-bron
    ia-w-reku-napadl-na-zabke-sterroryzowal/ar/c15-76671
    09

  • 2. Data: 2020-04-25 12:46:56
    Temat: Re: Zamaskowany napadł na Żabkę
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2020 o 10:30, Monika Głowacka pisze:
    > Teraz każdy kto wchodzi może być potencjalnym napastnikiem:
    >

    > https://pabianice.naszemiasto.pl/w-maseczce-i-z-bron
    ia-w-reku-napadl-na-zabke-sterroryzowal/ar/c15-76671
    09

    "Jak wynika z materiałów sprawcą był młody, wysoki (ok. 175-180 cm
    wzrostu) mężczyzna,"

    175 to jest wysoki? Krasnoludek to pisał?

    MJ

  • 3. Data: 2020-04-25 13:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    ia-w-reku-napadl

    > "Jak wynika z materiałów sprawcą był młody, wysoki (ok. 175-180 cm
    > wzrostu) mężczyzna,"
    >
    > 175 to jest wysoki? Krasnoludek to pisał?

    Ja mam 175 i w starym dowodzie miałem wysoki ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 4. Data: 2020-04-25 14:05:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Ja mam 175 i w starym dowodzie miałem wysoki ;-DDDD

    Mój ojciec ma 173 i też miał napisane wysoki, ale to były standardy
    sprzed 60 lat... Dalej tak mierzą?

    MJ

  • 5. Data: 2020-04-25 14:17:49
    Od: netfrontuser <n...@n...net>

    Z metra cięty ma 1,68

  • 6. Data: 2020-04-25 14:36:20
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Apr 2020 14:05:05 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ea42774$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    od Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> :

    >Mój ojciec ma 173 i też miał napisane wysoki, ale to były standardy
    >sprzed 60 lat... Dalej tak mierzą?

    Wysoki/niski to bardzo względne określenia:
    https://img.wiocha.pl/images/0/a/0a2c2b2b6ac645fb65b
    c1efb7a325046.jpg

  • 7. Data: 2020-04-25 15:11:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 12:46, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > "Jak wynika z materiałów sprawcą był młody, wysoki (ok. 175-180 cm
    > wzrostu) mężczyzna,"
    > 175 to jest wysoki? Krasnoludek to pisał?

    Dol rejestracji osób używa się takiej tabelki. Przy rysopisie jest
    wzrost co 5 cm. Ale jest też niski, średni wysoki i tam 175 cm, to
    wysoki - stąd się to wzięło. Poniżej 165 cm o ile pamiętam jest niski.
    Wg tego samego standardu wpisywano w dowody książeczkowe.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2020-04-25 17:37:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wysoki - stąd się to wzięło. Poniżej 165 cm o ile pamiętam jest
    > niski. Wg tego samego standardu wpisywano w dowody książeczkowe.

    No i?
    Taki opis ma jakis sens?
    Czy twoim zdaniem jak jest tabelka to JEST TABELKA I TRZEBA JEJ UZYWAC BO
    TABELKA MUSI BYC OK, PANIE GENERALE?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 9. Data: 2020-04-25 17:37:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Mój ojciec ma 173 i też miał napisane wysoki, ale to były standardy
    > sprzed 60 lat... Dalej tak mierzą?

    Teraz juz nie ma tego w dowodzie.
    Ale, ja to miałem 20 lat temu a nie 60!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 10. Data: 2020-04-25 21:10:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bocian?