    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaliczka dla komornika
    Date: Tue, 11 Jun 2013 08:58:14 -0500

    Marcin N wrote:

    > Jak mogę kazać komornikowi na przykład dowiedzieć się w urzędzie
    > skarbowym i ZUSie, czy dłużnik coś tam wpłaca i z jakiego konta?

    Nie mozesz.
    Ale mozesz komornikowi wskazac w ktorych bankach dluznik ma konto.
    Nie widze przeszkod abys wskazal wszystkie banki.

    Nie musisz wskazac rachunku. komornik sam wysle pismo do banku zeby
    zajac konto kowalskiego. Bank zajmie konto pierwszego z brzegu
    kowalskiego, wysle kase komornikowi, a ten ewentualnie tobie.
    A ze nie ten kowalski bedzie sie pieklil, ze komornik sie pomylil, to
    juz nie twoj problem. ministerstwo zwroci.

    Ew.
    > gdzie pracuje? Ile kosztuje takie "polecenie komornicze"?

    to sie nazywa poszukiwanie majatku przez komornika.
    Ile kosztuje nie wiem, ale komornik pewnie po za wyslaniem pism do
    bankow niewiele wiecej zrobi.

    raczej nastaw sie na to, ze nic nie odzyskasz jak nie ma z czego.