  • Data: 2002-06-13 08:44:49
    Temat: Re: Zalegle mandaty
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ostre slowa ale nie znasz sytuacji wiec nie wiadomo kto tu jest
    > nieodpowiedzialnym gowniarzem. Wg mnie policjant i tak sie sklada ze
    > poruszalem pozniej ten przypadek na kursie prawa jazdy (zmienialem
    > kategorie) i instruktor stwierdzil ze to jest nadinterpretacja policjanta.
    > Wiec dlaczego mam placic forse za cos czego nie zrobilem. Poniewaz z
    > praktyki wiem ze nie ma co isc na kolegium (wtedy jeszcze bylo) ani do
    sadu
    > bo i tak sie sprawe sie przegra (chyba 100% spraw jest na nasza
    niekorzysc),
> [...]

    Czytam te posty i cos mnie nachodzi ...
    Mam juz zupelnie dosc takich kierowcow cwaniakow i nieuprzejmych. W koncu to
    dla was pobudowano drogi i poprzecinano nam mozliwosc swobodnego poruszania
    sie (pieszym).
    Chodze piechota do i z pracy (jakies pol godziny drogi ... nie dam zarobic
    MZK) i czy to tak wiele potrzeba aby przepscic piszego czekajacego jak los
    przy przejsciu ... jedzie cala kawalkada i nie ma takiego coby zatrzymal sie
    ... czesto wobec tego po prostu wchodze na przejscie i mowie co ma byc to
    bedzie .. jest teren zabudowany a traktuja keirowcy maisto i fajna dluga
    prosta droge ak poza terenem zabudowanym ... wiec po co zwalniac maszyne i
    puscic frajera niech poczeka.
    Ostatnio nawet juz tak sie wycwanili ze wola stanac na przejsciu w korku
    ulicznym niz przepuscic pieszego .. dojezdza do ronda widzi ze nei wjedzie
    ale co tam przejedzie po nogach a nie pusci .. i jeszcze moze na koniec
    pytajac sie .. czy jak jestem na przejsciu w zasadzie w polowie przejscia
    to moze mi kierowca przed samym nosem przejechac ??

    Pozdrawiam
    AJA