  • 1. Data: 2007-10-11 13:21:45
    Temat: Zakupy na allegro - dla kogo prawo zwrotu towaru?
    Od: "Paweł" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Ostatnio kupilem 2 pamieci na allegro, wzialem fakture na firme (dzialalnosc
    na osobe fizyczna) i okazalo sie, ze pamieci nie pasuja do mojego sprzetu.
    Grzecznie zglosilem, ze chce wymienic lub zwrot kasy (nie bylo na co wymienic)
    wiec zazadalem zwrotu kasy (pamiec odeslalem).

    Na co sprzedawca napisal mi: "Zwroty w myśl
    ustawy o zakupach na odległość dotyczą tylko osób fizycznych pod
    warunkiem odesłania towaru w ciągu 10 dni. Tutaj zakup był na firmę
    więc ta ustawa nie obowiązuje."

    I jestem w kropce. Czy to prawda, ze biorac fakture na firme (na os. fizyczna)
    nie mam prawa do zwrotu towaru w ciagu 10 dni?

    Pawel

  • 2. Data: 2007-10-11 13:26:55
    Temat: Re: Zakupy na allegro - dla kogo prawo zwrotu towaru?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:

    > I jestem w kropce. Czy to prawda, ze biorac fakture na firme (na os. fizyczna)
    > nie mam prawa do zwrotu towaru w ciagu 10 dni?

    Sprzedający ma rację. Kupiłeś na firmę (jako osoba fizyczna
    prowadząca DG, a nie jako konsument), stąd zwrot w ciągu 10 dni Ci nie
    przysługuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz