  • 11. Data: 2003-05-13 09:18:30
    Temat: Re: Zakup przez internet, oszustwo
    Od: "jarek" <g...@p...onet.pl>

    Dzieki za odpowiedz,

    Bo sam jakis czas temu mialem taki problem no i na poczcie poinformowano
    mnie .... ze nie mozna otworzyc przed placeniem, wiec zastanawialem sie czy
    moze sie cos nie zmienilo.

    Pozdrawiam,

    jarek
    --
    Im bardziej Puchatek zagladal do srodka, tym bardziej Prosiaczka tam nie
    bylo.

  • 12. Data: 2003-05-13 14:48:41
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    nie bede sie powolywal na przepisy bo znowu walne gafe jednek sam czesto
    kupuje na allegro i zawsze jesli biore za pobraniem sprawdzam na poczcie
    zalezy jak trafisz niektore panie na poczatku mialy jakies skrupuly i
    powolywaly sie na niewiem co ale teraz nie mam z tym problemow - sprawdzam
    wszystko co przychodzi jak mi nie pasuje to nie odbieram
    pozdrawiam,